Nieuwe campagnes

Steven | marketing, advertising & campaigns | Thursday, 20 April 2006 - 00:30

Deze week hebben we bij These Days 2 nieuwe campagnes gelanceerd voor de VUM.

De eerste is een online ondersteuning voor de boekenspaaractie die vanaf zaterdag 29 april bij de Standaard zal lopen. Deze keer zijn het trillers die je kunt sparen, en we hebben de spanning in de website proberen door te trekken en er een interactief raadsel van gemaakt. Het eerste boek is ontvoerd en je wordt uitgenodigd de locatie te ontdekken. Slaag je hier in, dan maak je kans alle boeken te winnen. Check it out! Persoonlijk vind ik deze campagne site bijzonder goed gelukt. Ik ben er best wel trots op.

Het tweede project is een campagne voor Spotter. Je wordt ontvangen door Marijn het everzwijn (Xavier in het Frans) die in een vakantiebungalow hangt. Door Marijn te verwennen kan je een jaar lang het gebruik van een echte chalet in de Ardennen winnen. Een leuke en originele hoofdprijs dus. Maar let op, niet met alles doe je Marijn een plezier ;)

1 Comment

Sorry, the comment form is closed at this time.

RSS feed for comments on this post.