Music for life

Steven | marketing, advertising & campaigns | Tuesday, 26 December 2006 - 12:11

Wat een schitterende actie was die Music for life toch! Toch heb ik één puntje van verbetering, om het volgend jaar nog geweldiger te maken: verwittig de mensen als hun song gespeeld wordt!

Dat kan via SMS bijvoorbeeld. Bij het kopen van een plaat kun je dan kiezen of je een sms wilt krijgen, een half uur voor ze je nummer spelen, zo heb je tijd om naar je radio te gaan. Die sms is dan reverse charged, de ontvanger betaalt 50 cent bijvoorbeeld. Op die manier kost het de actie niets, in tegendeel: omdat de feitelijke kost lager ligt gaat het nog een extra duit in het zakje doen. Een gratis alternatief kan email zijn.

Nu vond ik het een beetje vervelend. Ik heb zelf Personal Jesus van Depeche Mode gekocht, en op het werk hebben we samengelegd voor These Days van Ozark Henry, maar buiten het aanvragen en betalen heb ik er nooit meer iets van gehoord.

Dat de callcenter medewerkster niet wist wie Ozark Henry was zullen we maar beschouwen als toeval zeker, maar een echt goed indruk geeft het niet.

In ieder geval: proficiat Stu Bru. Goed gedaan!

No Comments

No comments yet.

Sorry, the comment form is closed at this time.

RSS feed for comments on this post.