Bring the love back

Steven | marketing, advertising & campaigns | Wednesday, 16 May 2007

It seems Geert finished his movie

I like it: touché

Indeed, in my mind advertising is about listening to your consumers, offer the opportunities and basically understand them. Something classical advertising seems to forget often these days.
Good idea, perfect execution.

Web 2.0 in just under 5 minutes

Steven | Random Thoughts | Wednesday, 16 May 2007

thx PTR

Stoelendans

Steven | Random Thoughts | Wednesday, 16 May 2007

De laatste tijd wel wat job hopping gaande in de Vlaamse interactieve media scene. Geen scopes, aantal iets oudere, maar toch een lijstje, temeer omdat het allemaal mensen zijn die ik persoonlijk ken (op Rutger na, da’s al redelijk lang geleden dat we nog iets samen gedaan hebben).

SBS investeert in talent. Na Bart Becks in A’dam, krijgen we in België
- Krijn Jonckheere, die zijn stoeltje als Interactivity Manager bij de VMMa ruilt voor eentje als Manager SBS Digital, bij SBS dus
- Bart Stassen gaat mee, voorheen multimedia designer bij Paratel (dochter van VMMa) en nu Digital Media Producer bij SBS

Eerder wisten we ook al dat
- Clo Willaerts Skynet (MarCom manager) inruilde voor Sanoma Magazines waar ze gaat werken als Internet Strategist

Vers van de pers, maar al langer geweten in de wandelgangen.
- Patricia Boydens verlaat i-merge om zelfstandig consulente te worden. Een van haar eerste klanten is Rabobank.
- Rutger Beckers verlaat de VRT waar hij als adviseur nieuwe media werkte, en gaat aan de slag bij One Agency als Account Director & Head of Cross Media.

Voor de rest is er precies nog iets aan het broeden bij i-merge.